>I’ve said it before:
>FOV in the original game is different from the FOV in HS.
>I make no modifications to the meshes
>Look, the most I can do is make it so you can make the head less wide ingame
>by using one of the sliders. And even then, your mileage may vary.
「前も言ったけど本家とハニセレじゃ視野角が違うんだわ、メッシュはイジってない。
ワイに出来るのはそれを作る事や、スライダーで横に縮めるのはあんたらやから
人それぞれやで」的な事言ってると思うんだがわかる人います?
・そもそも訳が合ってるか
・ハニセレ上で↓の左側のような比率で表示する事は可能か
http://www.gz-loader.com/polygon/data/1487066560/org/image1487932670.jpg
・どのスライダーでイジるのか
ちなみにShortcutsHSでFOVイジっても想像通りの湾曲にしかならなかった。